Internet promocija

Ukoliko nemate vremena, ljudskih kapaciteta ili vam treba stručna podrška oko vaše promocije na internetu, mi smo tu da vam pomognemo.

Digitalni marketing u službi vašeg poslovanja

Internet promocija, internet marketing, digitalni marketing, digitalna promocija… Ovo su samo neki od termina koje ste možda čuli u poslednje vreme, a još uvek niste sigurni čemu služe. Da li je u pitanju samo trenutni trend ili nešto što tek dolazi i planira da se zadrži u svetu savremenog poslovanja?

Ukoliko želite da vaše poslovanje podignete na viši nivo i budete ispred konkurencije, neophodno je da upoznate ovu terminologiju i prednosti primene digitalnog onlajn marketinga u vašem poslovanju shvatite veoma ozbiljno.

Ipak, pojam marketinga nije nov, ali se u današnje vreme, uz preko 3,9 milijardi korisnika interneta, prilagođava savremenom čoveku. Bilbordi, plakati, radio reklame i štampane brošure zamenjene su precizno ciljanim sredstvima komunikacije koji su bliži današnjem kupcu i baziraju se na moći interneta.

Pogledajte ispod neke od statistika vezane za korišćenje interneta i društvenih mreža, izraženo u milijardama korisnika po godini.

  • Broj internet korisnika
  • Broj korisnika društvenih mreža

Mi želimo da vam pomognemo da se prilagodite savremenim tokovima poslovnog društva i počnete da koristite internet kao alat u vašem poslovanju.

Šta mi možemo da uradimo za vas

Nudimo vam potpuna rešenja za vaš nastup na internetu, od izrade veb sajta i vizuelnih rešenja, preko pripreme strateškog plana digitalne marketinške kampanje do realizacije svih segmenata vaše internet promocije.

U skladu sa potrebama i željama, ono što mi možemo da uradimo za vas je:

Izrada strateškog plana digitalne marketinške kampanje

Svaka promocija na internetu zahteva precizno definisanu dinamiku i jasan set aktivnosti, kao i unapred određene ciljeve, kako ne bi došlo do nepotrebnog trošenja resursa i neostvarenih rezultata.  Zbog ovoga je neophodno da pre ulaska u marketinšku kampanju imate unapred izrađen strateški plan.

Kreiranje marketinškog levka

Marketinški levak (eng. Marketing Funnel) ili prodajni levak (eng. Sales Funnel) je nezaobilazan element u svakoj marketinškoj kampanji i predstavlja ciklus kroz koji svaki klijent prođe, od faze kada još nije čuo za određeni proizvod do trenutka kupovine tog proizvoda. Sve to podrazumeva određene radnje kako bi se potencijalni klijent proveo kroz fazu sticanja svesti o određenom proizvodu, zatim pokazivanja interesovanja, potom prelaska u želju za kupovinom i konačno kupovine kao konačnog cilja.

SEO – Optimizacija za internet pretraživače

SEO („Searh Engine Optimisation“) predstavlja niz postupaka kojima obezbeđujemo da naš veb sajt bude „vidljiviji“ na internetu i visoko rankiran za specifične ključne reči ili pojmove. Više rankirani sajtovi imaju mnogo veću posetu (eng. Traffic) od niže rankiranih, što obezbeđuje konkurentnost i samim tim bolju prodaju proizvoda/usluga na internet tržištu. SEO predstavlja deo većeg segmenta internet marketinga po imenu Marketing za internet pretraživače – SEM (eng. Search Engine Marketing).

Plaćeno reklamiranje ili PPC

(od eng. Pay Per Click) oglašavanje podrazumeva sve procedure koje imaju za cilj uvećanje poseta veb sajtu kroz plaćenu reklamu. Kao i SEO, plaćeno reklamiranje je deo marketinga za internet pretraživače (SEM), a najprepoznatljivije je po AdWords- plaćenim oglasima na Googlu

Promocija na društvenim mrežama

Društvene mreže poput Fejsbuka, Tvitera, LinkedIna, Instagrama, Pinteresta ili Jutjuba su najposećenija mesta na internetu. Broj korisnika ovih društvenih mreža iznosi više od 2,6 milijardi (izvor: Statista), pa bi bilo čudno da se ovolika poseta ne iskoristi u reklamne svrhe. Međutim, nije dovoljno samo bustovati (eng. Boost) objavu na Fejsbuku kako bi postigli značajne rezultate, već je potrebno veoma promišljeno i tehnički ispravno isplanirati i sprovesti kampanju.

E-mail marketing

Mnogi smatraju da je ovaj vid oglašavanja zastareo i da ne donosi vidljive rezultate, međutim, e-mail marketing je i dalje na prvom mestu kao najuspešniji u postizanju željene akcije od strane ciljanog tržišta (eng.  Conversion).

Marketing sadržaja

(eng. Content Marketing) je oblast koja podrazumeva set marketinških aktivnosti u vezi sa izradom, objavljivanjem i distribucijom sadržaja, sa ciljem obezbeđivanja profitabilne akcije korisnika (eng. Conversion). Obično se ovde misli na izradu kvalitetnih sadržaja za veb sajt, poput grafičkih elemenata (slike, animacije, infografike…) i tekstova (blog, vesti, recenzije…). Jedan od popularnih segmenata marketinga sadržajem je izrada kvalitetnih tekstova koji imaju za cilj određenu akciju čitaoca (eng. Copywriting).

Sve usluge koje su ovde pomenute moguće je realizovati u paketu ili pojedinačno, u zavisnosti od vaših zahteva i potreba koje vam se nameću.

Međutim, da bi bilo koja marketinška kampanja bila uspešna, neophodno je da imate funkcionalan veb sajt. Ovo je važno jer je vaš veb sajt mesto koje donosi važne informacije o potencijalnim i već postojećim klijentima, njihovim interesovanjima, daje uvod u preciznu analitiku i ono šta treba unaprediti ili isključiti iz procesa marketinške kampanje. Takođe, veb sajt vam omogućava retargetiranje potencijalne ciljane publike.

Cena usluga internet promocije

Kako bi smo odredili cenu naših usluga neophodno je da nam date neki uvid u vaše poslovanje i odredite prioritete, odnosno segmente internet promocije za koje ste zainteresovani.

Naše usluge se kreću od 25 EUR-a za neke od osnovnih usluga, do par hiljada EUR-a mesečno u slučaju opsežne i sveobuhvatne internet kampanje.

Ukoliko želite da saznate koliko bi vaša internet promocija koštala molimo vas da popunite kratak upitnik u nastavku, a mi ćemo vam POTPUNO BESPLATNO poslati našu finansijsku procenu sa predlogom narednih koraka.

Procedura oko započinjanja saradnje na vašoj internet promociji

Prvi korak je da popunite i pošaljete nam upit koji se nalazi ispod ovog teksta.

Nakon što primimo vaš upit, mi pripremamo našu ponudu sa detaljnom specifikacijom i okvirnom cenom internet promocije.

Ukoliko nakon toga odlučite da započnemo saradnju na polju internet promocije, naredni korak je otvaranje kanala interne komunikacije i potpisivanje ugovora o poslovnoj saradnji.

Pošaljite nam upit

Slanje upitnika je POTPUNO BESPLATNO i nije ni u kom slučaju obavezujuće.

Potrebno je da što preciznije odgovorite na pitanja, kako bismo mogli da vam definišemo što precizniju cenu vaše internet promocije.

Ukoliko imate bilo kakvu dilemu, možete pokušati da je obrazložite u polju za dodatni komentar, na kraju formulara.

Sva polja sa zvezdicom (*) su obavezna.



Napomena: Neophodno je dati bar jedan odgovor.




Ukoliko vam je potreban savet javite nam se za BESPLATNE konsultacije.